איך מכינים מוחיטו?

מוחיטו- קצת רקע

מוחיטו הוא משקה שמקורו לראשונה היה במדינת קובה ויש לו גרסה קדומה עוד של משקה זה מהמאה ה- 16. הוא ידוע בתור משקה קליל וקיצי עם טעמים עדינים ובכך נגיש להרבה מאוד גוונים שונים באוכלוסייה האוהבים משקה אלכוהול שנשתה בקלות. את המשקה מרכיבים רכיבים עיקריים של קרח, ליים, סוכר חום וסוג האלכוהול הנפוץ בו הוא הרום.

רום

משקה אלכוהולי זה מיוצר בתהליך זיקוק של קנה סוכר ובזכות כך יש למשקה ריח מתקתק וטעם אופייני ייחודי לו. תכולת האלכוהול במשקה זה מגיעה עד 40 אחוזים ולרוב הוא מיוצר בארצות הים הקריבי. בעקבות כך שבסיס טעמו הוא מתוק וקליל משתמשים בו לרוב ליצירת משקאות המטעימים לחיך של אנשים רבים.

דרכי הכנה

המצרכים הדרושים ליצירת המשקה – רום לבן, עלי נענע, סוכר (עדיפות לחום), לימון, ספרייט והרבה קרח. מצרכים אלו מהווים את הבסיס הקבוע אך ישנם מקומות שלוקחים את הבסיס ומוסיפים לו אלמנטים נוספים בכדי ליצור ייחודיות למקום שלהם.

דרך הגשת המוחיטו מתבצעת בצורה גרוסה לרוב כמעט כמו של ברד, ולכן מכינים את כל המרכיבים לבלנדר חזק ויציב היוצר את המרקם הרצוי. שימו לב שבכדי ליצור מרקם זה צריך לא מעט קרח, לכן אל תחסכו בו בהכנה. במידה והשימוש נעשה לא על ידי בלנדר, אלא באופן ידני, יש לעשות זאת על פי סדר בשביל להגיע להצלחה הרצויה.

תחילה, מכניסים את עלי הנענע, הלימון וקוביות הסוכר לתוך כוס. בשביל להגיע לתוצאה הרצויה יש להשתמש במכתב ועלי (סוג של כותש, לרוב מסוג עץ) ומועכים את הלימון והנענע ובכך יוצרים את השילוב החזק ביניהם בכתישה. לאחר מכן, מוסיפים את הקרח לכוס. את הרום מוזגים לכוס המלאה בקרח בכדי שיגיע לכלל הרכיבים בכוס ולבסוף מוסיפים את משקה הספרייט עד סוף מקום הכוס.

הגשת המשקה לרוב מגיעה בליווי של קש כיוון שאין אנו רוצים להקפיא את פה השותים מהכוס בגלל כמות הקרח. את הרום ניתן להשיג בכמה חנויות ברחבי הארץ, אך בפופה טבקו ניתן לבצע משלוחים של הרום במחירים נגישים בהחלט לכל מקום בארץ ליצירת המוחיטו.

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

וויסקי
אלכוהול
מה ההבדל בין סוגי הוויסקי השונים

זיקוק אלכוהול החל ככל הנראה באזור שבו אנחנו חיים, המזרח התיכון, בסביבות המאה השמינית לספירה. באירופה של אותה תקופה ועד לסוף ימי הביניים, לא היה

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי