מדוע אסור לכם להתפשר בבחירת סיגריה אלקטרונית?

בתקופה האחרונה שמענו לצערנו, על לא מעט מעשנים שבחרו לקנות סיגריה אלקטרונית מבלי לבדוק לעומק את הפרטים הטכניים החשובים. אותם אנשים חיפשו לקנות סיגריה אלקטרונית חד פעמית 800 שאיפות או יותר מבלי לבדוק את החנות שבה הם קונים ואת החומרים שנמצאים בבסיס הסיגריה.
כדי שאתם תוכלו ללמוד מטעויות של אחרים, ביררנו מהם הדברים שאסור להתפשר עליהם בבחירה של סיגריה אלקטרונית וחזרנו עם הממצאים הבאים:

  1. איכות

כשאתם קונים סיגריה אלקטרונית חד פעמית 1600 שאיפות, צפוי להופיע בפניכם מגוון רחב של סיגריות.
כשאתם קונים סיגריה מסוג זה, אסור לכם להתפשר על איכות. אתם צריכים להסתכל מעבר למספר השאיפות שיש בכל סיגריה ולבדוק את איכות הסיגריה האלקטרונית. עליכם לבדוק למשל שלא מדובר למשל בסיגריה שתתפרק לכם בידיים לאחר 20 שאיפות או פחות. בנוסף, כדאי שתבדקו גם שהחנות שממנה אתם קונים נחשבת לחנות מוכרת ואמינה.

  • תקן

כל מוצר שנכנס לגוף שלכם (כולל המילוי הנוזלי שקיים בתוך סיגריה אלקטרונית חד פעמית 1500 שאיפות) צריך לעבור את התקנים המחמירים של משרד הבריאות. בקנייה של סיגריה אלקטרונית שיש לה תקן, תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחומר סטנדרטי שאינו מזיק לגוף. מדובר בדרך כלל בחומר שנעשה בו שימוש תדיר בתעשיית המזון וגם בתעשיית הקוסמטיקה. חומר מסוג זה מאושר על ידי הגורמים הרלוונטיים, ולכן, חשוב מאוד לבדוק מראש שאתם רוכשים את החומר שקיבל את אישור התקנים.
כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מתפשרים ובוחרים באפשרות הנכונה ביותר עבורכם.

  • מחיר

כשמדובר בבחירה של סיגריה אלקטרונית, וזה לא משנה אם זו סיגריה אלקטרונית חד פעמית 3000 שאיפות או פחות, אתם יש מחירים סטנדרטיים וקבועים בשוק בכל הנוגע לסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות. כך שאם אתם משלמים מחיר נמוך מהרגיל, סביר להניח שאתם מקבלים תמורה בהתאם.
שימו לב, שני הפרמטרים שהופיעו לעיל לא יבואו לידי ביטוי במידה ואתם בוחרים להתפשר על מחיר בקניית סיגריה אלקטרונית. כלומר, רכישה שבה אתם מתפשרים על המחיר, יכולה להביא אתכם בעצם לקניה של מוצר לא איכותי וללא תקן מתאים.

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

אביזרי עישון
עישון
אביזרי עישון

בעבר הלא רחוק עישון היה נעשה בעזרת סיגריות בלבד. הסיגריות היו מגיעות אלינו בתוך קופסה, וכל מה שנותר לנו היה להדליק את הסיגריה ולהנות מכמה

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי