סיגריה אלקטרונית מומלצת

מעשנים רבים מגיעים לנקודה בה כבר נמאס מריח הסיגריות שלא יורד מהאצבעות, הבגדים ומהפה ורוצים להפסיק או לשנות את הרגלי העישון. יחד עם זאת, להפסיק לעשן זה לא קל, ורבים מאיתנו מתגעגעים לתחושת החספוס בגרון של הסיגריה והניקוטין שזורם בדם. אחת האלטרנטיבות הבריאות לסיגריה הקלאסית היא סיגריה אלקטרונית, שנעדרת מנגנון בערה ומבוססת על אידוי. כך תבחרו סיגריה אלקטרונית מומלצת.

בחירה לפי תדירות השימוש

במידה ואתם לא מעשנים בתכיפות גבוהה שווה לכם לשקול לרכוש סיגריה אלקטרונית חד פעמית. כיום בשוק נמכרת סיגריה אלקטרונית חד פעמית 800 שאיפות ו-1,500 שאיפות שאלו כמויות מושמות לבילוי עם חברים בערב. היתרון הגדול כאן הוא המחיר – לפעמים זה קצת כבד להוציא מאות שקלים על סיגריה אלקטרונית, ואם אתם מעשנים לעיתים רחוקות תוכלו פשוט כל פעם לרכוש סיגריה אלקטרונית חד פעמית בזול.

בחירה לפי יצרן

רבים בוחרים לעבור לעשן סיגריות אלקטרוניות כדי לחסוך את העלויות הגבוהות של סיגריות רגילות. אנחנו ממליצים לא להתפשר על מחיר, ובחירה במותג זול ולא איכותי יכולה להיות בזבוז כסף במקרה הטוב, ומסוכנת במקרה הרע.

שימו לב לסוללות

אחד הדברים שיש לשים אליהם לב הוא סוג הסוללות, שכן הסוללה היא הרכיב שמכתיב כמה תוכלו לעשן בין כל טעינה. הדבר תלוי כמובן בהרגלי העישון ובאופי השימוש שלכם: אם למשל אתם צרכנים כבדים, יש לרכוש סיגריה עם סוללה בעלת הספק ארוך טווח. המדד לכך הוא מילי-אמפר שעה, כאשר הסטנדרט הוא בין 600 ל-1,500.

החיים טובים יותר עם סיגריה אלקטרונית
סיגריה אלקטרונית. להפסיק לשאוף עשן

תכולת טנק

הטנק מכיל את חומר האידוי, וגודלו משפיע על כמות חומר האידוי שתוכלו למלא את הסיגריה בכל פעם. במידה ואתם לא צרכנים כבדים, תוכלו להסתפק בסיגריה עם טנק קטן בגודל של כ-1 מ"ל, אך צרכנים כבדים יותר יזדקקו לכ-1.5 עד 2 מ"ל.

סוג הסלילים

מאפיין נוסף המשפיע על חוויית העישון הוא סוג הסלילים בסיגריה. הסליל הוא למעשה גוף החימום, הבנויים מחומר סופג ומתכת המוליכה חשמל ברמת התנגדות מסוימת, שנעה בין 1.5 ל-2.5 ohm. ככל שהתנגדות הסלילים גבוהה יותר כך האדים צפופים פחות.

כבר ביקרתם בעמוד העישון שלנו? מגוון פתרונות עישון מסיגריות אלקטרוניות, דרך טבק ועד נרתיקים מעוצבים.

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

אביזרי עישון
עישון
אביזרי עישון

בעבר הלא רחוק עישון היה נעשה בעזרת סיגריות בלבד. הסיגריות היו מגיעות אלינו בתוך קופסה, וכל מה שנותר לנו היה להדליק את הסיגריה ולהנות מכמה

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי