אביזרי עישון

בעבר הלא רחוק עישון היה נעשה בעזרת סיגריות בלבד. הסיגריות היו מגיעות אלינו בתוך קופסה, וכל מה שנותר לנו היה להדליק את הסיגריה ולהנות מכמה דקות של רוגע. כיום, ישנם הרבה יותר מוצרי עישון, וחווית העישון יכולה להפוך להיות הרבה יותר משמעותית. אם אתם לא יודעים איך אפשר לעשות את זה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר מוצרי עישון שכדאי להכיר.

עישון

עישון הוא פעולה שבה אנחנו מדליקים צמחים ועשבים שונים כדי לשאוף את העשן שלהם. יש מי שמעשנים רק כדי להירגע, ואחרים גם עושים שימוש רפואי באותם צמחים. כיום ישנם חומרים רבים אותם ניתן לעשן, ולא מעט אנשים בוחרים לסיים או להתחיל את היום שלהם עם עישון של חומר כזה או אחר.
מעבר להנאה שיש בעישון עצמו, אי אפשר להתעלם מכך שהעישון גם מספק לנו חוויה זמנית. הכנת הסיגריה, השימוש באביזרים והעצירה מהשגרה הן חלק בלתי נפרד מהעישון. זו בדיוק הסיבה שאביזרי עישון הם הדבר כל כך חשוב. יחד איתם העישון הופך להיות הרבה יותר מסתם שאיפה של עשן. אז כדי שתוכלו לשדרג את חווית העישון שלכם, הנה כמה אביזרים שכדאי להכיר.

טיובה

בניגוד לסיגריות רגילות, סיגריות שאותן אנחנו מגלגלים בכוחות עצמנו הם פחות יציבות. הנייר שבו עוטפים את החומר פחות קשיח מאשר העטיפה הרגילה של הסיגריה, ולעיתים הדבר הזה עלול להיות בעייתי. אם אתם עורכים אירוע, ואתם רוצים להכין לכל המשתתפים מראש סיגריות מגולגלות, הדרך הכי טובה לשמור אותן היא בעזרת טיובה. הטיובה היא מעין נרתיק קשיח שאליו ניתן להכניס את הסיגריה המגולגלת. השמרפאף שומרת על הסיגריה מכל משמר, וכך תוכלו להכניס אותה לתקין או לשים אותה להמשך היום. עבור אירועים ישנם מגשים של טיובות, עליהם ניתן להניח מספר גדול יותר סיגריות, וכך עם תחילת האירוע כל אחד יוכל לגשת ולקחת לעצמו סיגריה מוכה, בלי לבזבז זמן על הכנתה.

באנגים

באנג הוא כלי שבאמצעותו ניתן לעשן עשבים שונים. לבאנג ישנם שני חלקים מרכזיים. בחלק אחד מניחים את החומר עצמו ובחלק השני מניחים מים. העישון בעזרת באנג הוא חוויה נהדרת ממספר סיבות. הסבר הראשון הוא שבזכות הבאנג אנחנו יכולים לשאוף עשן מסונן, מה שהופך את פעולת העישון להיות פחות מזיקה. בנוסף, כמו החומר שאותה אנחנו צורכים דרך הבאנג היא קטנה יותר.

המחיר של באנג פשוט הוא 20 ₪ בלבד, אך כמובן שאם תרצו להנות מבאנגים מעוצבים באיכות גבוהה יותר השמיים הם הגבול. אם כבר החלטתם לקנות לעצמכם באנג, אל תוותרו גם כלים אחרים שיעזרו לכם לנקות אותו. כך תוכלו לשמור על הבאנג שלכם נקי לאורך זמן.

סיגריה אלקטרונית חד פעמית

סיגריה אלקטרונית חד פעמית היא סיגריה שנראית כמו הסיגריה הרגילה, אולם יש ביניהן כמה הבדלים חשובים. ההבדל הראשון נוגע כמובן למקור האנרגיה של הסיגריה הזו. בעוד שסיגריה רגילה צריכה אש כדי להפיק עשן, בסיגריה אלקטרונית יש סוללה חשמלית שעושה עבורכם את העבודה. זאת גם הסיבה שהעשן של הסיגריה הזו לא מזיק לראות כמו העשן של הסיגריה הרגילה.

מבחינת כלכלית הסיגריה הזו משתלמת יותר, כיון שאתם פשוט קונים אותה פעם אחת ויכולים להטעין אותה כמה שרק תרצו. הסיגריות האלקטרוניות מגיעות במגוון טעמים, וכך תוכלו לבחור לעצמכם את הטעם האהוב עליכם. סיגריה אלקטרונית גם ניתנת לעישון בתוך מבנה, מה שהופך אותה לזמינה יותר.

טבק

הטבק הוא החומר המרכזי אותו מעשנים. ההנאה הרבה שיש בעישון הטבק גורמת להתמכרות לחומר בשם ניקוטין, והוא זה שלמעשה גם גורם לנו את ההתמכרות לעישון. הבשורה הטובה שיש לנו עבורכם היא שהיום ניתן להנות מטבק בלי ניקוטין. אם זה נשמע לכם כמו דבר לא הגיוני, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט למצוא את החנות הנכונה, ובה תוכלו להנות מהטבק הזה.

טבק גם יכול להגיע במגוון טעמים, מה שהופך את העישון שלו להיות הרבה יותר כיף. בעוד שבעבר רוב האנשים היו קונים סיגריות מוכנות, כיום טבק לגלגול הפך להיות נפוץ יותר בשל העובדה שהמחיר שלו נמוך יותר. אם אתם מעשנים בצורה קבועה, יכול להיות שכדאי לכם לעבור לעישון של סיגריות מגולגלות, וכך גם תוכלו לבחור בעצמכם את הטבק אותו אתם מעשנים.

נרתיק לטבק

אם אתם מעשנים, סביר להניח שבלי הטבק אתם לא יכולים ללכת לשום מקום. אז כדאי למנוע מצב שבו הטבק מתפזר לכם בתיק, ההמלצה שלנו היא לקנות נרתיק לטבק. הנרתיק הזה גם שומר על הטריות של הטבק, ומונע מצב שבו הטבק מאבד את הריח שלו. בנוסף, את הנרתיק תוכלו להניח בצורה קבועה בתיק שלכם, וכך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם בלי הטבק האהוב.

מגש גלגול

כדי שתוכלו לגלגל סיגריות בצורה נוחה, מגש הגלגול היא הכלי המושלם. על המגש הזה תוכלו להניח את הטבק או העלים שאותם אתם רוצים לגלגל, וכך לא תסתכנו בפיזור של החומר עוד לפני שעישנתם אותו. אם החומרים שאתם מעשנים הם חומרים יקרים, המגש הזה הוא משהו שלא כדאי לוותר עליו. המגש מגיע בשלל עיצובים, כך שתוכלו לבחור עיצוב שישדרג את חווית הגלגול.

לסיכום

לעשן כל אחד יכול, אבל אם אתם רוצים להפוך את העישון שלכם לחוויה של ממש, יש כמה אביזרים שכדאי להכיר. קודם כל כדאי לבחור בקפידה את הטבק שאתם מעשנים, מה גם שהיום ניתן לצורך טבק שאינו מכיל ניקוטין. סיגריה אלקטרונית חד פעמים יכולה להיות תחליף נהדר לסיגריה רגילה.

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי