כל מה שצריך לדעת על סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות

סיגריות אלקטרוניות – זרם עישון וצריכת ניקוטין אלטרנטיבית, בעלת יתרונות רבים וחסרונות מועטים. בתוך זרם זה, קיימת משפחת המוצרים הנהדרת – סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות, הלא הן דרך העישון הקומפקטית והנוחה ביותר. בואו לגלות הכל על מוצר הזה.

הקדמה

בטח שמעתם את המונח סיגריה אלקטרונית חד פעמית בעבר. אין ספק ששמעתם על "וייפ". במאמר זה נסביר הכל על מהי סיגריה אלקטרונית חד פעמית, מה ההבדלים בינה לבין רב פעמית, יתרונותיה על עישון רגיל, איפה משיגים ועוד.

איך סיגריות אלקטרוניות פועלות

בכדי להבין מהן סיגריות אלקטרוניות חד פעמית, חשוב להבין קודם כיצד הן פועלות. אלו מכשירים שעובדים על בטריות. מטרתן היא צריכת ניקוטין בדרך אלטרנטיבית לעישון טבק או סיגריות רגילות, תוך ויתור על ה"תענוג" של שאיפת עשן מזיק לריאות. היא מכילה תרסיס ניקוטין, בעל מאפיין טעם מסויים, אשר יורתח על ידי סליל חימום מובנה עד לטמפרטורת אידוי. כאשר יעבור את השינוי ממצב נוזל לגז, יפיק ניקוטין אותו ישאף המעשן בצורת אדים. תהליך זה יופעל על ידי פעולת שאיפתו של הצרכן.

למה בעצם

לעישון סיגריות אלקטרוניות מגוון יתרונות ייחודיים. זוהי דרך צריכת ניקוטין הדומה לעישון סיגריות, בו הרוטינה והפעולה של שאיפת ונשיפת העשן עצמה היא חלק גדול מההנאה ומהמשיכה. למרות התהליך הדומה, ההשלכות נוחות הרבה יותר. החל מעלות זולה משמעותית, לקומפקטיות גבוהה, עד לצמצום בסכנות ובתופעות לוואי, הסיגריות האלקטרוניות מהוות דרך אלטרנטיבית אידאלית לעישון ולצריכת ניקוטין.

מהי סיגריה אלקטרונית חד פעמית

הסיגריה האלקטרונית מאפשרת לעשן לפי מספר שאיפות קבוע מראש. לרוב המספר נע על בין כאלפיים שאיפות ועד לכחמשת אלפים שאיפות, ולעיתים אף צפונה. לא ניתן למלא אותה לאחר שעוברים את כמות השאיפות המוגבלת והידועה מראש. תהליך העישון איתה פשוט ונוח – רוכשים סיגריה אלקטרונית חד פעמית עם טעם שמוצא חן בעיניינו, מעשנים אותה וכשמסיימים אותה זורקים לפח. היופי שבפשטות.

יתרונות הסיגריה האלקטרונית החד פעמית

יתרונות הסיגיריה האלקטרונית החד פעמים מגיעים במנעד רחב. ראשית, כמו כל תחום מכשירי האידוי לצריכת ניקוטין, היא זולה משמעותית משאר התחלופות (גלגול טבק, עישון סיגריות "קשיחות"), בהיבט של עלות אל מול כמות (Value for money). שנית, התכולה שלה מאפשרת לה להספיק לתקופת זמן ארוכה יותר. בנוסף, היא קטנה וקומפקטית. נוח לשאת אותה, קל לתפעל אותה, היא פחות מסורבלת מחפיסת סיגריות או ציוד גלגול וטבק, זמינות ונוחות טוטאלית. מעבר לכך, כמו כל הסיגריות האלקטרוניות השונות, גם היא מכילה פחות סכנות ותופעות לוואי. זוהי אופציה נהדרת למעשנים בתכיפות פחות גבוהה, למעשנים בעלי חוסר זמן ורצון להתייעלות, למעשנים עם חוסר עניין בהתעסקות, וכמובן – למעשנים שמחפשים לצמצם בעלויות.

חסרונות ותופעות לוואי

ראשית, נשאף להציג את החסרונות ואת תופעות הלוואי שרלוונטיות לסיגריות אלקטרוניות כקולקטיב. בפן הרפואי, סיגריה אלקטרונית על כל סוגיה, סיגריות מחפיסות או טבק, עדיין אינה טהורה. המחקרים הרפואיים הקיימים בנושא כיום אינם מקיפים ולכן לא ניתן לדעת בוודאות את השלכות עישונה. מעבר לכך, תחושת העישון של סיגריה אלקטרונית, בין אם רב פעמית או חד פעמית שונה משל עישון סיגריות במהותה. תחושת האדים אל מול עשן דורשת התאמה והתרגלות. חסרונות הסיגריה האלקטרונית החד פעמית באופן נקודתי הינם עלות יקרה ביחס לסיגריות אלקטרוניות רב פעמיות, במהלך שימוש סדיר. מעבר לכך חוסר היכולת למלא תקשה גם היא על עישון באופן תכוף וקבוע.

סיגריה אלקטרונית חד פעמית VS רב פעמית

לשני הסוגים יתרונות וחסרונות. השורה התחתונה היא שאין מנצח ברור – המשתנה העיקרי פה הוא הצורך של הצרכן. סיגריה אלקטרונית רב פעמית הינה אידאלית למעשנים תכופים ובעלי רצון לחסוך בכסף. הסיגריה החד פעמית, לעומת זאת, מקנה נוחות וקומפקטיות – היא קטנה יותר מהרב פעמית, נוחה יותר לנסיעה ודורשת פחות התעסקות מפאת המחסור בצורך להחלפת נוזל ניקוטין. זורקים אותה ברגע סיום מספר השאיפות הקבוע מראש. הסיגריות האלקטריוניות החד פעמיות מתאימות למעשנים לא קבועים ולמעשנים שמחפשים לחסוך זמן וכאב ראש של התעסקות.

טעמים מומלצים וכיצד בוחרים

אחד היתרונות הגדולים של הסיגריה האלקטרונית הוא הדינאמיות שהיא מאפשרת לטעמים ולניקוז ניקוטין. הטעמים הינם רחבים ומשתנים – החל מחמאת בוטנים וג'לי, דרך פינה קולדה ועד לטעמים קלסיים של פירות כמו אננס, אגס ובננה. אנו ממליצים קודם כל לבחור את ניקוז הניקוטין שיתאים לכם. אם אתם מעשנים כבדים של סיגריות קשיחות, ייתכן ועדיף שתתחילו עם ריכוז ניקוטין של כ1.2%, ולבחור בטעם מהפירות הקלאסיים, לפי העדפתכם האישית. משם מומלץ להתקדם, להתגלגל וללמוד עם הזמן מה מתאים לכם.

לסיכום

סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות הן אופציה נהדרת לכל מעשן שחפץ בשינוי ובשיפור חווית עישונו. הן מגיעות במגוון גדלים, סוגים, צורות וטעמים, ומאפשרות התאמה לכל צרכן פוטנציאלי. ניתן להשיג אותן בפופה טבקו, יחד עם מלאי עצום ושירות אדיב ומפנק.

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

אביזרי עישון
עישון
אביזרי עישון

בעבר הלא רחוק עישון היה נעשה בעזרת סיגריות בלבד. הסיגריות היו מגיעות אלינו בתוך קופסה, וכל מה שנותר לנו היה להדליק את הסיגריה ולהנות מכמה

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי