מתנה לגבר מעשן

למצוא מתנה לגבר זו כנראה המשימה הכי קשה שיש. במיוחד אם רוצים להיות מקוריים, אבל אם מדובר על גבר מעשן, המשימה מתחילה להיות קצת יותר קלה, עם מגוון רחב מאוד של אפשרויות מקוריות, שימושיות ומיוחדות, של מתנות.

פופה טבקו מספקים מגוון רחב ויצירתי של מתנות לגבר מעשן, שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים.

כל הדברים הכי טובים במקום אחד

פופה טבקו הוא עסק ששם על השולחן את מה שגברים מעשנים באמת אוהבים ומביא לכם את מיטב המוצרים, הגאדג'טים, האקססוריז וכל דבר שיכול לשמש אתכם כדי לשפר את החוויה, למי שמחפש מתנה לגבר מעשן.

כל מוצרי עישון שאתם יכולים לדמיין, לצד מארזים מלאים בפינוקים, שתיה מכל הסוגים, מאנצ'יז מגוונים, שילוו בצורה מושלמת את חווית העישון, למי שכבר יש לו הכל.

אבל מה עם מי שאין לו הכל?

קססונית

צריכים קססונית כדי לשמור על סביבה מסודרת? כדי שיהיה לכם נוח להתארגן? כדי שלא יעוף אפילו פירור יקר אחד בטעות על הרצפה?

פופה טבקו מספקת מגוון קססוניות איכותיות, עשויות מקוקוס טבעי ומעוצבות בשלל צבעים מרהיבים, לצד קססוניות דף מעוצבות, מצוירות, שמתחילות בצורת קופסא, ששומרת היטב על התכולה היקרה ולאחר מכן נפתחות למשטח עבודה מעוצב ונוח לפי הצורך.

קססונית קוקוס מעוצבת גדולה סגול

תחליפי טבק – וופורייזר

אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכת העשן הלבן, להפסיק לעשן טבק ולשמור על ריאות נקיות (יחסית), הוופורייזר של פופה טבקו הוא המתנה המושלמת גם עבורכם.

מגוון עיצובים וטווח מחירים רחב יאפשר לכם למצוא בקלות את המתנה המושלמת לגבר מעשן.

מוצרי עישון

הגבר המעשן החדש צריך לפעמים דווקא אקססוריז קצת יותר מושקעים ובדיוק לשם כך, פופה טבקו מספקים מגוון רחב של מוצרי עישון מכל הסוגים:

גריינדר SLX

לסיכום

פופה טבקו מסדרים לכם את הפינה ודואגים שתמיד תוכלו למצוא מתנה מושקעת, יצירתית, שימושית ושווה – לגבר המעשן. צרו קשר עוד היום להזמנה!

לסיכום

אהבתם? שתפו!

עוד תוכן באותו נושא...

אביזרי עישון
עישון
אביזרי עישון

בעבר הלא רחוק עישון היה נעשה בעזרת סיגריות בלבד. הסיגריות היו מגיעות אלינו בתוך קופסה, וכל מה שנותר לנו היה להדליק את הסיגריה ולהנות מכמה

Scroll to Top

חברי פופה טבקו?

התחברות
הרשמה

הרשמה דרך רשתות חבריות

או לחלופין

התחברות דרך רשתות חבריות

נרשמים לניוזלטר ומקבלים

קופון בגובה 5% הנחה!

*בעת רישום הינך מאשר\ת קבלת דיוור מאיתנו *קוד הקופון תקף ל48 שעות בלבד, לא ניתן לשימוש עם קופונים אחרים (ללא כפל מבצעים) ט.ל.ח

היי!

עזרו לנו לשפר את השירות שלנו על ידי מענה על שאלון קצר

מה לדעתך ניתן לשפר באתר?

*שאלון זה הינו אנונימי